Friday, February 26, 2010

Family day

Sejak aku tahu tak lama lagi,ada family day tempat suami aku kerja.Sejak itu aku fikir nak pakai baju aper malam dinner nanti.Untuk siang hari aku tak kisah sebab family day ni buat kat Gambang Resort water Park.Apabila dengar nama tu aku bukan main gembira lagi. Maklumlah sejak aku kawin tak pernah akua  attend family day abang. Ada saje yang menghalang. Untuk kali ni aku dapat pergi walaupun mggu tu ada program kat sekolah. Aku excuse kan diri aku dari pegi sekolah untuk sama 2 dapat ke family Day.Hari yang dinanti tiba juga.Pada pukul 3 ptg 19 Feb 2010 kami bertolak ke Gambang Resort City.sampai kat saner abang terus buat registration and lepas check in aku temankan abang buat rehersal untuk lakonan dia malam ni.tak sabar rasa nak tengok suami aku naik pentas.Jam 8.15 malam aku dan family peg ker dewan dinner.Buat pertama kali berada dalam suasana dinner yang agak berlainan dengan dinner2 aku guru2 sblm ni.Boleh dikatakan grand dinnerlah malam tu.Selepas semua selesai makan Adam mula buat perangai yelah dah pkl 11 mlm tp belum selesai. Akhirnya dia tertidu di pangkuan aku.Esokkan harinya masih banyak aktiviti yang dijalankan antara sukaneka dan bermain di water park.Untuk masuk ke Water Park kami telah disediakan tiket. Apabila masuk ke dalam fuhhh.....sungguh tak sabar untuk mandi. Selesai mandi dan makan tengahari kami terus pulang ke rumah.Aku amat gembira walaupun badan rasa letih tetapi family day ini memang tak kan aku lupakan.May be lain tahun akan lebih best yelah anak pun dah jadi dua, he...he.... bye

 
Aku dan Adam di malam dinner


Bestnya Adam Harris mandi


Bersantai setelah penat mandi


Adam dan papa mandi


Pandainya dia main pelampung dalam air

No comments:

Post a Comment